Retur

Prima pagină » Retur

Politica de retur LAGUNA EUROMOB

Pentru informații suplimentare privind procedura de returnare a produselor, vă rugăm să luați legătura telefonic la numărul de telefon: 0731 343 277 sau să trimiteți un email la adresa: office.mobidea@gmail.com.

Conform legislației din România, conform Articolului 9, alineatul (1) din Ordonanța Guvernului nr. 34 din 12 iunie 2014 privind drepturile consumatorilor în cadrul contractelor încheiate cu profesioniștii, aveți dreptul de a vă retrage din contractele încheiate la distanță, fără a fi nevoit să precizați motivele, în termen de 14 zile calendaristice de la primirea produselor, și fără a suporta alte costuri în afara costurilor directe de returnare a produselor.

Termenii și condițiile de returnare a produselor

Daca doriți să vă retrageți din Contract după ce produsele v-au fost livrate, trebuie să solicitați în scris acest fapt, completând formularul de retur din aceasta pagina conform indicațiilor și să specificați în mod clar ce produse doriți sa returnați, dar nu mai târziu de 14 zile de la primirea lor. Formularele completate după aceasta perioada nu sunt valabile. Un operator Laguna Euromob vă va contacta pentru a stabilii detaliile legate de returnarea produselor in termen de 3 zile lucrătoare din momentul înregistrării.

Formular de Retur

1. Contactați departamentul mobidea la office.mobidea@gmail.com sau la numărul de telefon: 0731 343 277.
2. Completați formularul de retur

Date client

MOTIV RETUR (Selectează motivul)(obligatoriu)

Produse Retur

4. Reambalați produsul – împachetați toate componentele și accesoriile în ambalajul original, în așa fel încât produsul să fie protejat și transportabil.
5. Expediați produsele – trimiteți înapoi produsele către mobidea, printr-un curier ales de dumneavoastră.

  • Pentru a putea efectua returnarea produselor, acestea trebuie să fie în starea de produs nou și să fie însoțite de toate accesoriile aferente, documentele originale și să fie în ambalajul lor original.
  • Conform prezentei Politici de retur, sunteți responsabil să suportați integral costurile asociate cu returnarea produselor.
  • Produsele destinate returului vor fi expediate prin intermediul unei companii de curierat, alegerea firmei de curierat fiind la discreția consumatorului.
  • Vă reamintim că, în calitate de consumator, sunteți responsabil pentru orice diminuare a valorii produselor cauzată de manipularea acestora.
  • În cazul în care produsul returnat prezintă deteriorări, pete, urme de montaj, uzură sau folosire, zgârieturi, murdărie sau are elemente de feronerie lipsă și nu poate fi revândut ca produs nou, va fi percepută o taxă pentru a acoperi diferența de preț dintre un produs nou și produsul deja utilizat.
  • De la exercitarea dreptului de retur sunt exceptate produsele care sunt realizate după specificațiile și instrucțiunile cumpărătorului sau produsele care fac parte dintr-un ansamblu și nu pot fi separate de celelalte componente, din cauza naturii lor.
  • Laguna Euromob va efectua rambursarea contravalorii produselor returnate în termen de 14 zile de la primirea acestora în depozitul nostru. Rambursul se va face prin transfer bancar într-un cont în lei, indicat de dumneavoastră în formularul de retur, cu excepția situației în care ați acceptat în mod expres o altă modalitate de rambursare. În toate cazurile, nu vor fi percepute comisioane legate de rambursare.
  • Responsabilitatea privind integritatea produselor pe durata transportului produselor destinate returului cade în sarcina cumpărătorului. La primirea produsului returnat, se va întocmi un proces verbal de constatare, iar fotografii vor fi realizate pentru a putea furniza dovada oricărei diminuări a valorii produselor (în cazul în care acest lucru este relevant).

Vă rugăm să verificați integralitatea ambalajului la primirea coletului. În cazul în care coletul prezintă ambalaj deteriorat în momentul recepționării, este obligatoriu să încheiați un proces verbal cu agenții de la firma de curierat sau cu agentul delegat de Laguna Euromob, în care să se constate livrarea cu ambalajul deteriorat.

În situația în care pe nota de transport a produselor este specificat “deschidere colet la livrare”, este obligatorie verificarea completă a produselor în momentul primirii acestora. Semnarea documentelor de transport implică acceptarea produselor și a calității lor pentru aceste produse. Orice reclamație ulterioară referitoare la eventualele deteriorări ale produselor din cauza transportului va fi considerată nulă.

Acceptarea produselor

  • Laguna Euromob oferă clienților săi dreptul de retur al produselor cumpărate și livrate, într-un termen de 14 zile. Pentru a beneficia de acest drept, clientul trebuie să completeze un formular de retur și să îl transmită în scris către Laguna Euromob la adresa de email office.mobidea@gmail.com. De asemenea, în termen de 5 zile de la primirea produselor, clientul are obligația de a raporta orice defect sau lipsă de componente, completând formularul de reparații.
  • Clientul are responsabilitatea de a verifica integritatea fiecărui element al produsului înainte de asamblare. În cazul în care constată defecte sau probleme la unul sau mai multe elemente, trebuie să se abțină de la asamblarea produsului. Asamblarea produsului în ciuda identificării defectelor atrage după sine pierderea garanției.
    Prin asamblarea și utilizarea produselor livrate, se consideră că clientul este de acord cu condițiile de utilizare și confirmă că produsele sunt cele comandate și corespund cerințelor sale.